Klientská zóna Jenda

Klientská zóna Jenda

Příspěvek na bydlení, přídavek na dítě a rodičovský příspěvek nyní vyřídíte snadno online z pohodlí vašeho domova. Využijte Jendu, klientskou zónu Ministerstva práce a sociálních věcí.

Na webu jenda.mpsv.cz se přihlásíte prostřednictvím identity občana, tedy například přes bankovní identitu nebo mobilní klíč e-govermentu. Po přihlášení si vyberete příspěvek, o který máte zájem, a vyplníte jednoduchou žádost. Nahrajete potřebné dokumenty - jde pouze o informace, které si stát nemůže dohledat sám (například vaše náklady na bydlení). Abychom vám vše zjednodušili, bude nám stačit nahrát pouze scan nebo fotku. A máte hotovo.

Jdeme s dobou. Vy nikam chodit nemusíte, požádejte si o dávky online.

 

Přejít do Jendy

 

Žádat online můžete už dnes

 

 

 

Příspěvek na bydlení

 

Více informací

 

 

 

Přídavek na dítě

 

Více informací

 

 

 

Rodičovský příspěvek

 

Více informací

 

Jak funguje zpracování online žádosti?

 

Nevíte, jak funguje zpracování online žádosti, a proto máte strach o příspěvky takto žádat? Nebojte se. Je to opravdu jednoduché.

Žádost putuje nejprve ke kontrole specializovanému pracovišti, takzvanému back-office. Pokud ve Vaší žádosti bude chybět nějaký údaj či dokument, přes Jendu vám kolegové z back-office pošlou žádost o doplnění. Nemusíte se bát, že by kvůli chybějícím nebo nesprávným údajům zůstala žádost nevyřízená. Vždy vás budeme kontaktovat a společně žádost doplníme či opravíme.

Co říkají klienti na online žádosti?

Už více než polovina rodičů žádá o rodičovský příspěvek online prostřednictvím Klientské zóny Jenda. To je skvělé. A abychom se mohli neustále zlepšovat, pravidelně také měříme spokojenost klientů s podáváním online žádostí. A jak si stojíme? Jenda dostal od žadatelů jedničku! I díky tomu víme, že jdeme správným směrem. Naše data jasně ukazují, že online žádosti jsou uživatelsky přívětivé, jednoduché a rychlé. A to je našim cílem.

Co říkají rodiče na online žádost o rodičák?

  • Je to naprosto super a žádost jsem měla podanou za 2 minuty. Paráda, moc za tuto aplikaci a vaši práci děkuji!
  • Byla jsem se vším spokojena. Při podání žádosti není z mého pohledu potřeba cokoli vylepšovat. Vše jsem zvládla jednoduše a rychle z pohodlí domova.
  • Vše je jednoduché, srozumitelné, návodné a intuitivní. Podání žádosti trvalo pár minut, je skvělé, že není třeba pořád dokola vyplňovat údaje a dokládat dokumenty, které stát už dávno zná nebo je dokonce sám vydal.
  • Jsem úplně ohromena - v pozitivním slova smyslu. Před 2 lety na prvního syna jsem musela osobně na úřad a byl to naprostý horor. Tohle je boží!

 

Klientskou zónu pro vás budeme i nadále rozšiřovat

 

Přejít do Jendy

Ministerstvo práce a sociálních věcí je příjemcem podpory projektu Klientská zóna, registrační číslo CZ.31.1.0/0.0/0.0/22_031/0010275 financovaného z Národního plánu obnovy, komponenty 1. 1 Digitální služby občanům a firmám

Poslední aktualizace: 25. 9. 2024

Menu